Ads 468x60px

CUCI BOTOL SUSU ANAK DGN PENCUCI PINGGAN

[CUCI BOTOL SUSU ANAK DGN PENCUCI PINGGAN]

Hilang akal agaknya saya ni..guna pencuci pinggan untuk cuci botol susu anak2x saya.
Racun la, nak bagi anak tambah penyakit ka?


tak tau ka benda tu boleh memudaratkan..
nama pun pencuci pinggan kenapa plak nak cuci untuk botol anak???

Jangan risau, saya buat macam tu sebab saya tau kandungannya apa.

takyah nak cerita pasai klnikal sangat la kan..(bukan apa nak bagi senang paham) hehehe…
cuma fikir logik saja..

Macamana???

Pinggan = utk makan nasi or apa2x makanan, anak guna kita pun guna jugak.
Botol susu = anak minum susu

paham tak persamaan nya??
Tak paham tak pe!!

The point is saya tau kandungan nya tak ada toksik & tak di uji ke atas haiwan.
Lagi 1 yang penting saya Jimat, sebab sebotol pencuci pinggan shaklee boleh guna utk semua.

dulu beli asing pencuci pinggan 1 pencuci botol susu 1.


pencuci pinggan shaklee
Pencuci pinggan shaklee
  • Selamat
  • Tidak bertoksik
  • Hipoalergenik
  • Tanpa klorin
  • Lembut pada tangan
  • pH seimbang
  • Tanpa bahan kimia berbahaya

  • Mesra alam
  • Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan boleh dikitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan





017-4697875 (Call, SMS)
 016-4435956 (WhatsApps)

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!! 

0 comments:

Post a Comment