Ads 468x60px

Perkenalan dengan Si S



Alhamdulillah syukur pada Allah, diberi kesempatan menulis entry kali ni. 


       Perkenalan saya dengan si S ni agak dramatik skit...
Sebelum tu nak tau tak siapa si S saya ni? Haaa Si S saya adalah Shaklee



        Awal perkenalan dengan nya sedikit membuatkan saya tak puas hati tentang keberkesanan seperti yang diwarwarkan, dia lah yg secantik bunga, semanis madu segala bagai la, membuatkan saya pun membeli vitamin Shaklee saya yg 1st iaitu ALFALFA. 
Al maklumla utk anak tercinta yg nak di susukan dgn SUSU IBU at least 1 TAHUN TANPA campur susu formula.


Alfalfa ni sebagai milkbooster dan bertindak seperti "kacip fatimah" iaitu utk membuatkan "miss V" lebih mantap. So lepas amalkan yg saya dapat cumanya sembelit, pening kepala, then terus decided berhenti amik ALFALFA titik muktamad.

Sombongla katakan tak mahu bertanya dengan lebih lanjut pada yg lebih arif, tu la jadiknya. Alfalfa 700biji selamat tersimpan di dalam "gerobok".

Sampai la 1 hari tumit kaki saya sakit yg teramat sangat, nak pijak lantai langsung tak boleh, menangis semahunya. Masa tu tercari-cari ubat penahan sakit, tapi yg saya jumpa pemplet Shaklee. Masa ni ternampak OSTEMATRIX - membantu menghilangkan sakit tumit, ini ja yang saya baca. Apa lagi terus telefon kawan saya Hanni.




Alhamdulillah dengan hanya makan 4biji sebelum tidur, pagi esok bangun macam tak pernah sakit tumit. Mak saya tegur, "Dah tak sakit tumit ka Along?". Saya pula dalam keadaan baru bangun tidur "Ya mak tak sakit pun".

Lupa pula saya pada si Alfalfa tu, hehe sebenarnya saya sembelit sebab saya tak minum banyak air, tu ja sebabnya. Selepas dah amalkan semula minum air 3L sehari then pembuangan saya lebih baik, lancar ja. So kembalilah keyakinan saya terhadap si S saya ni. Sejak tu, Shaklee telah menambat hati saya, tak mau yang lain dah. Shaklee saja.












BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!! 


Norraishah Harun
Shaklee ID : 921392
FB : Norraishah Harunnorraishah.harun@gmail.com
017-4697875 (Call, SMS)
016-4435956





0 comments:

Post a Comment